Wijziging

Deze blog is verhuisd naar ons eigen domein.

Bekijk de meest actuele berichten op kenjekracht.info

screenshot

Over Caroline - Ken je Kracht

Als trainer en coach begeleid ik kinderen, jongeren & hun ouders die te maken hebben met pesten. Ik help hen om door middel van de Sta Sterk training sociaal weerbaarder worden en meer zelfvertrouwen krijgen, waardoor zij de kracht hebben om voor zichzelf op te komen en geen last meer hebben van pesten of (faal)angst. Waar het mij echt om gaat is om 'slachtoffers van pesten' te helpen om in zichzelf te geloven! Dat ze een schitterend uniek mens zijn en dat niemand het recht heeft om hen te pesten. Ik geloof namelijk dat als het je lukt om uit deze rol van 'pestslachtoffer' te komen, dat je kunt zeggen: "Ik laat me niet meer pesten"
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

